13 Ekim 2008

MATEMATİK ASLA YALAN SÖYLEMEZ..MİŞ.

matematik


Siz ne dersiniz? Sizce de hesap ortadamı?

23 yorum var.Peki senin fikrin nedir..?:

  1. i was here how are you?

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç.paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım
    Blogumu blograzzide aylar önce sahiplendim. Senin uyarın üzerine baktım benim oylama yeri olan yıldızlar ortada yok, bir terslik var herhalde.

    YanıtlaSil
  4. selam arkadaşım,güzel bir gün,güzel bir hafta geçirmeni dilerim..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. valla matamatik ve ben hiçde aramız yokdur ama kim demişse doğrudur eminim sağlık ve dua ile kal canım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hello, good day, I'm Mexican, that beautiful space, you make things very nice, congratulations!

    YanıtlaSil
  7. Bitki Cadısı13 Ekim 2008 20:38

    çok güldürdün beni çokk.İyi haftalar dilerim

    YanıtlaSil
  8. i have put your link on my blog, pls link me back.ok !!

    YanıtlaSil
  9. Gün gelir puslu bir dünya aydınlık bir yaşama gebe kalır yeterki umutların hiç bitmesin kalbin hangi mutluluk ve sevgi için çarpıyorsa yaşam sana onu versin.

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşım valla süper. Bayıldım. Çok doğru. Aynen katılıyorum. www.yagmurumunelleri.blogcu.com

    YanıtlaSil
  11. güzel bir gün geçirmeni dilerim,sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Paylaşımın için çok sağol.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. BoncukDevrim14 Ekim 2008 19:11

    Matemetikle benim yildisim barismadi bi türlü nedense :) amaaa is parayaa geldimii kafam manyak calisir....
    Güsel bi aksam diliorum canimm sewgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. canooo eee nerde hobidix se bi yelek eklemişsin ona bakmaya geldim yok orayada yorum yazdım sana ha bu arada bu matematik şeyi ne heç bişe anlamadım ne demek istiyosun
    nurunhobileri

    YanıtlaSil
  15. tamam tamam anladım nurhobi

    YanıtlaSil
  16. s.a.
    hayırlı geceler arkadaşım.dediğin gibi hesap otada,söylenecek söz yok.herşey gönlünce olsun.a.e.o.

    YanıtlaSil
  17. ca nım o kadar hoşum agitti ki.paylaşımın için teşekkürler.bunun değişmesi içim herşeyin altüst olması gerekiyor...iyi geceler sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. akasyakokusu15 Ekim 2008 10:12

    Günaydın canım..Valla herkesi davet ettim..blogmanşete bile duyurdum inan.
    buyur her zaman emi.
    valla bravo şapka çıkartılır bu panoyada..
    ama zeka niye düşük kalmış acaba..allah ne yani harf az diyem puandamı az oluyo acep:)))

    YanıtlaSil
  19. Tüm mutluluklar seninle olsun. Sevgiyle kal.....
    arkadaşım mesaj kutusunu niye kaldırdın

    YanıtlaSil
  20. hahay cok hos bir puanlama sistemi
    paylasimin icin tsk.
    www.diki35.blogcu.com

    YanıtlaSil
  21. selamlar mutlu ve huzur dolu bir gün dilerim
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  22. canım birazdan onu sana tarif ederim çok basit anlarsın hemen öpüldünnnnn
    geçengün biri bana yorum yazmış ilk sayfadaki çanta varya onun tarifini istedi bende aman ne uğraşıcam dedim unuttum gitti tekrar yazmış tarifini istedim neden yorumları ciddiye almıyosun diye yazmış korkudan hemen ışık hızıyla yazdım valla şimdide sen fırçalama sakın yazıcam tmm hadi by
    nurunhobileri,
    nur

    YanıtlaSil
  23. Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma ! Üzüntüsüz günler arkadaşım sevgiyle kal mutlu kal.

    evet matematik yalan söylemez!!!!!!valla süperdi:))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim, yine beklerim..